מתנה בחינם

איך זה שאנחנו יכולים לשבת כל היום על גוגל בחינם (חיפוש, דוא"ל, לוח שנה, מסמכים), ועדיין זו אחת החברות הגדולות והרווחיות ביותר?
למה לתת מוצרים ממשיים בחינם, ולמה לא?
האם מודלים כלכליים, שיטות ניהול ואסטרטגיה כפי שאנו מכירים אותה יכולים להתמודד עם כלכלה המבוססת על המחיר "0$"?
כריס אנדרסון כתב על זה ספר.

לשמיעת הספר בחינם (ניתן להוריד את כל הספר לשמיעה בשעות הפנאי)

לקריאת הספר בחינם (יכול להיות שלא ניתן יהיה לקרוא את הספר מחוץ לארה"ב. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא…)

ולרכישת הספר…

לרכישת הספר

2 תגובות בנושא “מתנה בחינם”

  1. היום יצאה החדשה המרעישה הבאה: מיקרוסופט מתכוונת לתת את הגרסא הבאה של חבילת האופיס (2010) בחינם! לשימוש ברשת (ותתמוך גם בפלטפורמות המתחרות כגון פיירפוקס), איפשהו במחצית הראשונה של 2010. אם כך נראית המלחמה עם גוגל…
    http://it.themarker.com/tmit/article/7340

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *